1 september 2011

Dag 1 - vad jag gjort på sommaren

Sommaren 2011, hmm den var nog helt otroligt bra och jag gjorde också ovanligt mycket! typ.. I juni gjorde jag absolut inget, var hemma i Esbo (på midsommaren också, usch). I slutet av juni for jag till Frankrike för en tre veckors språkresa i St. Raphaël på rivieran. Helt härligt, varmt och soligt och helt otroligt trevliga människor från typ hela Europa!
När jag kom hem hade jag huset för mig själv i två veckor så det blev mycket häng här med alla möjliga vänner. Sen var det lande ett veckoslut med Embla och därefter kräftis på lande en kväll, mysigt! Efter det var det slut på sommaren och back to school. Älskar sommaren, hatar vintern -.-
 Några bilder från Frankrike..
Kameran gick sönder typ 4e dagen så jag själv har nästan inga bra bilder alls :)
stränderna var det bästa, speciellt på kvällarna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar