7 september 2011

Hösten är här..

...på riktigt! Bladen på träden har redan börjat bli gula och det är blad på vägarna (löv kanske det heter?). Usch säger jag bara! Det ända positiva med hösten är att tack vare det usla vädret (regn och blåst och typ minus tvåtusen grader) och allt mörker är det perfekt att mysa inne med lite TFC, några vänner och massor filmer, filtar och ljus!
Idag har jag bara varit i skolan och sedan träffat Assi en stund i sello. Åt lite, prata mycket och gick inte i en enda butik! Hade på mig helt för lite kläder så jag har gått omkring och haft kallt hela dagen, typiskt!
I skolan hände en ganska intressant grej faktiskt. Vi hade morgonsamling och rektorn sade att alla elever han hade talat med skulle bli kvar, jag visste att Jenny skulle bli kvar så jag skrattade lite åt henne för det tills rektorn sa: "dessutom ska några jag inte fick tag på igår också stanna här, Nicole...". Där försvann min skadeglädje. Men vi ska vara med i någon reklamfilm om skolan, intressant!
Mina planer för senare idag är att titta på Glee, ta en varm dusch, sätta på mig de skönaste kläderna jag kan hitta och sätta mig i soffan med mina föräldrar och se på Criminal Minds. Efter det tänker jag sova!
tuffingar? jag-nej. fille-jaadå
lotus?
assi tappa sina skor.. i sello
höst!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar