1 september 2011

Dagens...

..outfit (älska spongebob skjortan!)

..middag
...shopping. Det gick inte bra kan man väl säga. När jag var klar i ikea började det regna så satan, blev våt fast jag var under ett tak! Inte så skoj att sen måsta springa till bilen osv. När jag kom till sello (en halvtimme för sent) fick jag veta av Fille att hon inte sku komma på grund av regnet. Så jag shoppa ensam i några timmar och for hem efter det. Nu ska jag se på Criminal Minds och sen ska ja sova i tusen år. Minst.
...och det bästa med gårdagen: en främmande spanjor kom och talade med mig och Petra och frågade om vi känner varandra (inte jag och petra alltså utan vi och han). Jättesöt och jag älskar att för det första tala engelska men för det andra att tala med strangers, haha. Dessutom var han spansk, alltid ett plus ;) hade lust att fråga "vill du bli min kompis" men jag ides inte. Men he made my day, definitivt!

4 kommentarer:

  1. oooi spanjoren han va typ de sötaste man nånsin sett :-)

    SvaraRadera
  2. vilken smarrig bagel du har där nicole!

    SvaraRadera
  3. assi äläs nyt den e jätte smarrig!!!

    SvaraRadera