24 september 2011

Finland = tråkigaste landet nånsin

Jaha, så Martina kan inte göra nånting idag. Nu har jag inga planer och inga idéer om vad jag borde göra. Som jag skrev i något inlägg så vill jag ha lite äventyr, och just fick jag lust att resa till New York. Eller London eller vart som helst där det händer nånting! På sommaren har man alltid nånting att göra. Man kan fara till stan och gå omkring i butiker eller gå sitta vid havet och mysa. Det bästa är att man bara kan gå ut och göra ingenting med några vänner. När det är såhär kallt vill jag inte vara ute i kylan (och regnet) och jag är trött på att sitta inne. Finland måste vara världens tråkigaste land åtminstone 8månader om året. Jag vill flytta. Men det kommer inte att hända så jag ska muntra upp mig och hitta på nånting att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar