23 september 2011

det ända ämnet i skolan där man behöver tänka

Lindas blogg har försvunnit..? Så nu är jag sjukt orolig över min, hehe. Nåå man får väl hoppas att inte den också försvinner! Sitter i datasalen just nu och är trött på att försöka hitta på meningar med dont (Alors, vous faites enfin le voyage dont vous avez toujours rêvé?) är på facebook och försöker hitta lite inspis till ett senare blogginlägg. Franska är awesome, don't get me wrong. Det är bara ganska jobbigt, haha. För vem tycker att auberge och härberge är nästan exakt likadana ord om jag får fråga? Ingen utom vår franskalärare som inte förstår varför vi inte genast ser sammanhanget. Sånt idag. Ska åka och träna efter den här timmen och sedan via Grani hem. På kvällen hoppas jag på att hitta på nånting att göra, annat än se på film och mysa som jag gjort hur länge som helst nu.. -.-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar