18 september 2011

Dag 20

Dag 20 - Varför jag är som jag är. Hurdan är jag? Vet inte.. Men jag antar att alla är som de är beroende på hur de har vuxit upp och vad de har upplevt i livet. Jag pratar mycket eftersom jag har så mycket tankar och tycker om att prata, vilket kanske inte alltid är bra. Jag är glad för det mesta eftersom det är roligare än att vara sur. Jag är aldrig länge arg på någon eftersom jag tycker det är onödigt och jag oftast glömmer att vara arg. Jag är rädd för clowner, har klaustrofobi (lite), tycker inte om spindlar mm. och har ett litet kontrollbehov i vissa situationer, vet inte varför though. Vet bara att kontrollbehovet kommer från att jag vet vad jag gör då jag själv har kontroll över en situation men med andra människor vet man aldrig. Jag litar på mig själv eftersom jag känner mig själv bättre än jag känner någon annan, jag är ju jag, haha. Det blev råddigt. Annat kommer jag inte på just nu så jag orkar inte skriva mer. Ojdå det blev nästan en bok så dag 20 får ett helt eget inlägg..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar