11 september 2011

Ojdå.

Jag hann inte blogga igår alls. Kanske jag skulle ha hunnit tidigare på dagen men det blev bara inte av. Så nu berättar jag lite om gårdagen + tar båda dag-grejerna! Först dag 10 och 11.
Dag 10 - något jag skulle vilja ändra på. Jag vet inte faktiskt. En liten grej jag kom på, jag skulle vilja ändra på hur mitt hår lockar sig ibland. Det är helt omöjligt!! Och såå viktigt! Not. Men jag vet inte, därför har jag inte tänkt bli en politiker. En grej Petra just berättade, hennes sidecut skulle jag ändra på. Vi gjorde inte peace-märket rätt. So embarrassing, haha.
Dag 11 - det jag är mest stolt över hos mig själv. Att jag accepterar alla (det finns några exceptions) sorters människor. Jag dömer ingen för hur de ser ut, bara för hur de beter sig. Dessutom är jag stolt över att jag ofta vågar ta risker och göra saker som jag inte är helt säker på hur det kommer att gå, keeps things interesting!
Okej, min lördag. Jag gjorde inte så mycket på dagen, gick på lenkki och var i duschen i typ två timmar. Lite över fem förde mamma mig till tåget och jag åkte till stan, där jag träffade 22 vänner och gick på restaurang. Vi gick till Tang Dynasty, det är ett helt otroligt bra ställe där man får kinesiskt, thailändskt och sushi i buffén för 15€! Vi höll ett litet tal och skålade för Nicke eftersom vi var där för att fira hans födelsedag. Efter restaurangen for vi alla till Jenny. Vi fick kaka (supergott) och dansade, sjöng och höll på med en massa konstigheter hela kvällen. Jag drack faktiskt inte en droppe! Sov sen i grani och kom hem ett tiden i dag.
Nu ska jag dricka lite mjölk, se på lite Glee och sen åka en sväng till Petra och fixa sidecuten. Vad annat jag ska göra vet jag inte. Bara ta det lugnt säkert eftersom jag är sååå trött! Sätter kanske in lite bilder från gårdagen senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar