5 september 2011

Dag 5 - mina bästa vänner

Har en sån fiilis att "dag x"-grejerna är lite onödiga eftersom jag skriver romaner i alla fall.. Men whatever har man börjat kan man inte bara sluta! Så, mina bästa vänner.. Det finns ett par. Var gränsen går mellan jätte-bra-vänner och bästa-vänner vet jag inte riktigt, så jag nämner nu några men om nån av er råkar läsa det här och ni inte är nämnda så om ni ser mig som en av era närmaste vänner tänker jag högst antagligen på er på samma sätt, utom om just DU råkar vara en stalker som jag inte känner men som vet allt om mig..? Så, man kan väl börja med att säga att Embla, Filippa, Emma och Assi är gamla och goda (i ordets alla betydelser) vänner. Fille har jag känt sedan vi båda hade pojkhår (vi var 2 år gamla och egentligen hade jag bara håret fast!). Embla har jag känt sen lågstadiet men vi kom varandra nära hösten 2009 skulle jag tro.. På nian då. Hon var en riktig tuffing, men tider förändras.. Haha nej. Ems och Assi har jag känt sedan högstadiet, var sjukt rädd för dem båda i början!
Andra än dem kan man säga att lagstad-tjejerna (ni vet vem ni är), grani-tjejerna och killarna och så vidare och så vidare. Älskar er alla, mer eller mindre, haha. Okej nej allvarligt är ni ju de som hjälper mig igenom livet. En härlig tjej som jag inte har nämnt men som förtjänar en plats på listan är den här tjejen. Piidra är den tuffaste nånsin även om hon själv inte förstår det. Känner mig alltid lite extra cool då jag är med henne. Puss på er alla

4 kommentarer:

  1. puss på dej okså <3 :--) haha SÅ SANT om piidra!

    SvaraRadera
  2. NICOLE! du hadde pojkhår, INT JAG! Puss o kram! // fillee

    SvaraRadera
  3. joo fille du hade INT JAG! hahaha ja ska ännu visa nå videon.. miten ois: "hej ja e filippa o vi har ett såndänt fudisspel hemma!!!"

    SvaraRadera
  4. hahaaa nawws du e puppsig, älskar dig <3

    SvaraRadera