5 september 2011

Ändrade planer

Måndag är den absolut sämsta dagen på veckan. Men inte idag, för solen har skinit hela dagen (såg det genom fönstren i klassen!!) och det är varmt ute! Hur det kommer sig att det är typ -5 grader inne i skolan förstår jag inte. Men i alla fall, så slutade jag redan 1 och hade tänkt komma hem snabbt och äta och sedan fara och träna lite före Embla kommer hit efter 6, men för ungefär 10 minuter sen bestämde jag mig för att jag är för lat, haha. Så jag stannar hemma, ser kanske en film och tar det lugnt! Dessutom har jag ont i ryggen som fan så jag kanske inte borde träna..
Sku kunna nämna här några saker jag inte riktigt förstår.. För det första, hur kan killars kläder vara så otroligt sköna?! Stal Conrads tröja i skolan och det var mysigt värre.
För det andra, hur kan en del människor inte förstå att de inte ger en bra (eller tuff för den delen) bild av sig själv då alla i skolan talar om dem och tycker att det har gått lite för långt nu..?
För det tredje förstår jag mig inte på orättvisorna här i världen! Att komma hem och få höra att min italienska "vän" har varit och shoppat för 700€ bara för att han hade lust, då jag knappt har råd att åka buss (som mina föräldrar betalar, haha). Dessutom köpte han ett 250€ armband åt sin syster!!
En till sak bara (vet att dethär blir ett onödigt långt inlägg), hur creepy är inte det att jag och Ems senast igår talade om att shark-attacker är vanligare och vanligare och just idag var det en i Australien typ?! Kolla trailern till en film som heter Shark Night, verkar riktigt bra! Kolla in den här.

en dagens, Filles outfit var bättre än min så hon får äran

fss kalender kom hem idag, den är så söt och jag skulle gärna använda den, tyvärr är jag addicted till skolans egen

den här söta filuren kommer hit idag! vi har inte setts på över en vecka och jag har verkligen saknat min puppekanin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar