15 september 2011

Våga leva.

..som Fille hade skrivit i sin essä. Tyckte det var ganska djupt. Det fick mig dessutom att tänka lite. Det är så ofta man inte vågar göra något bara för att man är osäker på vad som kommer att hända. Det är ju egentligen ganska onödigt..! Varför gör man inte bara och tar saker som de kommer?! Nu talar jag inte om saker som kan skada andra men vanliga saker. Sa åt lärarna att jag inte vill skriva i skolans blogg, nu har jag dåligt samvete. Fan. Dessutom är det kallt och blåsigt (igen!) och jag har haft huvudvärk hela dagen. Skitdag kort sagt. Hoppas det blir en bättre dag i morgon, kvällen borde i alla fall bli rolig som fan.. ;)
Dag 17 - en bild som beskriver min känsla idag.
vill ha!! + sommaren tillbaka, tack!
sku kunna döda för något sliskigt och ohälsosamt.. men nej
Nu tänker jag gå lägga mig i min säng och bara ligga där med gardinerna fördragna och täcket över huvudet. I morgon får det lov att vara fint väder när jag vaknar, punkt slut. Hoppas det kommer suomen huippumalli haussa förresten, har inte tittat på det alls.. Klockan 9 är det Criminal Minds som gäller, wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar