14 september 2011

OnePiece

L O V E
Kan inte riktigt fatta att jag just nu sitter framför datorn i min OnePiece! Den är såååå skön och jättevarm (bra för mig som alltid har kallt). LoveLoveLove!!
Embla hade klarat sig fint när hon var ensam här hos mig, borträknat några mindre incidenter. T.ex. att hon inte visste riktigt var jag menade att jag gömt nyckeln och att hon skickade ett oroväckande sms åt mig: Uj e nån hemma?? Eller ha nån bryti sig in hit?? Hörde just nå mega ljud som att någo sku ha falli o sen satt nån de tibaks.. O de va int luckan där uppe :s
Hmm.. vet inte vad som hände men någon tjuv var det inte. Kanske nån av mina syskon? Haha nej allt gick bra fast jag tyvärr kom hem just då hon for iväg :(
Nu tänker jag inte ta av min onepiece före imorgon på morgonen tidigast! Tänker duscha i den idag!

2 kommentarer:

  1. oj mushiiiiiiiiiiiiii! men tyvärr så får du int ha den på mitt pjamasparty..! jag o martina bestämde att de int räknas som pjamas :o

    SvaraRadera
  2. wtf ja tänker! ja äger int en enda pjamas!! :D de räknas nog

    SvaraRadera