31 augusti 2011

om mig...

 Tänkte börja med en sån här direkt (inte idag though), verkar kiva :) "stal" den från Lindas blogg.
Dag 1 - Vad jag gjort på sommaren
Dag 2 - Några saker hos en kille som attraherar mig
Dag 3 - Favorit film/filmer
Dag 4 - En dröm jag haft så länge jag kan minnas
Dag 5 - Mina bästa vänner
Dag 6 - Min första kärlek
Dag 7 - Något jag ångrar
Dag 8 - Något som får mig att gråta
Dag 9 - Något/någon jag saknar
Dag 10 - Något jag skulle villa ändra på
Dag 11 - Det jag är mest stolt över hos mig själv
Dag 12 - Det jag är minst stolt över hos mig själv
Dag 13 - Vad jag helst av allt gör en ledig dag
Dag 14 - Min drömpojkvän
Dag 15 - Varför jag älskar min fritidsaktivitet
Dag 16 - En bild som beskriver min känsla idag
Dag 17 - En text som beskriver min känsla idag
Dag 18 - Ett favorit minne
Dag 19 - En stund jag kunde uppleva varje dag
Dag 20 - Varför jag är som jag är

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar