27 september 2011

Provvecka

Jag slutade redan 11 idag men måste bli i skolan till halv 2. Så onödigt men det var lite tutorgrejer som måste fixas. Hann städa lite hos famo och fafa före jag skulle vara i skolan klockan 1. Måste faktiskt ta bort jackan när jag var ute eftersom det var så varmt. Awesome! 
I morgon är det första provet för det här året som gäller. Fysik. Jag tänker läsa! Eller inte. Titta igenom allt lite tänker jag i alla fall. Tänkte göra det just nu.. Kanske sätta på mig min EnBit från Norge och gå ut i solen? Lite mat med och en Cosmo att läsa om fysiken blir ointressant.
Vi tog en bild att ha när vi presenterar oss som webredaktörer, Linda och jag. Tog egentligen lite fler än en. Hemskt. Men roligt, och den som valdes är antagligen en där vi hänger i ett träd.. Varför? Don't ask me. Det var otroligt roligt just då. Sätter hit den sen ;)
två småflickor (kanske 6år?) i bussen tyckte att jag hade fina ringar och ville ha mitt hår. dom hade likadana skor som jag, awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar