3 september 2011

Jersey Shore och lite om gårdagen

Igår kväll kom då fem av frankrike-finnarna hit. Kvällen började bra, fyra tjejer och två killar som bara satt och talade, lyssnade på musik och gjorde ingenting. Tyvärr måste Lotta och Ella båda fara hem tidigt så det blev bara Sofu, Axu, Theo och jag kvar. Pojkarna tyckte det var tråkigt att inte "baila" så Sofu och jag blev lämnade åt vårt öde lite före elva. Vi hade det riktigt mysigt ändå, såg en film (Bring It On: All Or Nothing), drack cappuccino och gick och lade oss redan halv 2.
Vi vaknade halv 12 idag, åt morgonmål och såg filmen slut och sedan följde jag Sofia till bussen.
Nu tänkte jag se några avsnitt av Jersey Shore (season 2 på G) och sedan ta en dusch före det bär av mot stan 6-tiden. Gör ett inlägg lite senare om vad som händer ikväll ;)

Igår kväll, haha då alla ännu var hos mig (i mitt inte-så-städiga rum)

Just när vi hade vaknat idag, Sofu och jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar