24 september 2011

Filmkväll

Det här veckoslutet kommer att bli ganska händelselöst känns det som. Igår gjorde jag inget, idag går dagen åt till att ta det lugnt hemma och träna lite. På kvällen ska jag ha film- och myskväll med shimmy-shake. Martina alltså. Vet inte riktigt om vi är här eller hos henne men vi ska bara ta det lugnt, äta lite, se på filmer osv. Helt skönt och ibland är det skönt att inte behöva fixa sig och fara nånstans på ett helt veckoslut. Utom i morgon.
Såg just en film på Disneychannel. Den var ganska dålig, inget jag rekommenderar. The Suite Life, The Movie heter den. Haha, jag hade tråkigt och det kom inget bättre i tvn, därför såg jag den. Nu tänker jag fortsätta ta det lugnt och äta lite nudlar, skönt att vara ensam hemma med Mel, det är för en gångs skull tyst i huset!
Kom förresten igår fram till att jag är ganska tråkig. Jag gör ju nästan aldrig nånting, borde lite aktivera mig! Men inte idag, hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar