19 september 2011

Finally

Äntligen orkade jag dra mig till Elixia för att träna lite. Känns skönt såhär efteråt, det är bara så jobbigt att ta sig till Sello. Latmask, i know. Men jag hade orsak att fara till Sello annars också, skulle träffa Embla som sålde hälsosamt godis i matbutiken i 8 timmar. Ha ha inte så nice!
Mel kom emot mig när jag kom hem med bussen eftersom det regnade, snällt! Sen lyssnade vi på sånger som hon ska vara med och sjunga i tvn, dom är faktiskt jätte dåliga! Haha. Nu har jag iskallt och vill ha på min OnePiece men den är i tvätten. Typiskt! Köpte lite grejer idag, awesomeness! Och hittade en skjorta som jag vill ha, den är bara lite dyr.. Men på onsdag tänkte jag köpa den! Sätter in en bild sen ;)
SOLO + en notebook att skriva franska ord i
Haha hittade en bild på en fin frisyr som jag gjorde åt Petra

2 kommentarer:

  1. hahahah mitt huvve ser helt kehare ut ja titta att de va nån mask :--D

    SvaraRadera
  2. hahahha ja tycker om att ditt hår e fast i din venytys :D

    SvaraRadera