4 september 2011

Dag 3 och 4 - Favorit film/filmer + en dröm jag haft så länge jag kan minnas

Här kommer nu två dagar på en gång.
Dag 3: Favoritfilmer är svårt eftersom jag älskar filmer. Det kan vara action, tjejfilm, skräck eller vad som helst (till och med krigsfilmer går ibland!) så att säga bara några favoriter är svårt. Men några helt klara favoriter är: Pirates of the Caribbean (alla fyra), Harry Potter (också alla!), gamla Disneyfilmer, Titanic, the Fast and the Furious (inte alla..), en massa gamla godingar (Breakfast Club t.ex.) och så vidare, listan skulle kunna bli hur lång som helst! Har till och med sett nästan alla Bratz filmer med min syster och tyckt att det var underhållande.. Om det inte säger er något om att jag är en allätare när det gäller filmer så.. Kom just dessutom på att A Walk to Remember och the Notebook + andra filmer gjorda efter Nicholas Sparks böcker är superbra!
Dag 4: en dröm.. hmm att bli älgjägare var min dröm då jag var 2. Den drömmen lever ännu! Inte. Okej jag har väl drömmar men många av dem kommer och går, t.ex. vill jag gärna bli arkitekt men det är inget jag har vetat hela mitt liv. Så jag säger väl såhär: jag har en massa drömmar som är ganska små men håller livet intressant (t.ex. att jag absolut vill bo utomlands en tid, i Paris och London i alla fall!).
Kom just på att dröm kan tolkas som något på natten.. en dröm som jag kommer ihåg om vi talar nattdrömmar, ja nå den är för konstig för att försöka förklara men kort sagt var det nånting om alla möjliga människor jag känner på en lerig äng och jag föll och alla gick på mig..? Försök tolka vad det betyder hörni.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar