20 september 2011

När saker inte går som de ska..

Allt är fel idag. Morgonen började dåligt med att jag missade tre bussar och ett tåg. Hann dessutom inte ens laga kaffe åt mig. Usch för det! Så jag kom för sent till skolan, såg ut som ett helvete och var på dåligt humör. Sen blev allt bättre och humöret var på topp. Nu, efter att min tortilla blev helt alien i mikron och inte var alls god och efter att ha fått lite dåliga nyheter osv. är mitt humör sämre än någonsin. Vill bara lyssna på lugn musik (som den här, tack Fille!) och hoppas på att det blir vinter så att det är mörkt och jag kan gömma mig i min säng.. Eller gå i ide och vakna på våren när allt är ljust igen. I alla fall så tänker jag gå tidigt och lägga mig så att det så snart som möjligt är en ny dag! I morgon har jag sovmorgon och efter skolan hoppas jag på att Embla kan träffas! Tänker dessutom gå köpa skjortan jag såg i butiken igår, det får mig på bättre humör, haha.
En liten grej som fick mig på bra humör: en av mina kära ska på dejt idag, jag väntar här hemma på full rapport när hon kommit hem. Om hon kommer hem o.O Haha, du vet vem du är!
famos o fafas gård e som en skog typ.. mysigt!
goda bär på buskarna, vill nån ha?

2 kommentarer:

  1. e int dom dä bären giftiga? :P

    SvaraRadera
  2. kan vara, goda e dom i alla fall! haha nejnej ja ha int smaka på dom :D

    SvaraRadera