18 september 2011

Dag 18,19,20

Ojoj jag har helt glömt dag-grejerna. Som tur är det här de sista! Så dag 18 först: ett favorit minne. Bara ett? Det blir svårt. Kommer inte på nånting speciellt just nu så jag nämner några bra minnen.
Alla kvällar som jag suttit kvar med familjen i matbordet efter att vi ätit och bara pratat.
När jag och Fille på vappen för många år sedan for hem till henne och åt massor och såg halva Moulin Rouge.
Alla gånger som Embla har kommit in i vårt hus och ropat: storma katedralen! Haha det är lika roligt varje gång.
När min syster inte ville att jag skulle fara tre veckor till Frankrike och lämna henne hemma, det var inte så glatt då men fint.
När Emma en gång när jag var hos henne och vi låg på hennes säng och gjorde ingenting sa typ: jag tycker om när du är här, jag känner mig så säker med dig. Sötast!
Ett sista som jag nu nämner före listan blir för lång: alla nätter i Frankrike då vi var på stranden och gick och simmade.
Det finns tusentals jättebra minnen, där var några.
Dag 19 - en stund jag kunde uppleva varje dag. Det finns så många att det är svårt att välja men en är då jag kom hem från min Frankrike resa och träffade mina föräldrar och det var ett ända glatt kramande och skrattande typ, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar