13 september 2011

Thailand!!!

Jag har en läsare i Thailand! Kan ni tro det va? Och nej, det är inte bara någon liten stackars thailändsk ladyboy som har tappat bort sig till min blogg, det är faktiskt en riktig läsare! Ulli (Ariii i thailand) är den jag talar om. Hon har snart varit där 3 månader på utbyte, tufft! Hon är nog saknad här hemma though :(
Så lite om idag: Vi gjorde vårt första webbredaktör jobb i skolan idag med Linda. Egentligen gjorde hon allting eftersom hon hade skrivit om lapplandsresan hon var på. Men i alla fall. Vi kommer att bli bra webredaktörer (vet inte ens om det skrivs sådär?)! Ja, vi skriver ju artiklar då till skolans hemsida (GGs) om saker som har hänt i skolan osv. Med webbredaktörs grejen inräknad är jag nu mer involverad i skolan än nånsin förr. Idag kom en av moddalärarna också och frågade mig om jag vill blogga på skolans blogg på HBL. Typ en gång i veckan sku det vara. Jag vet inte riktigt.. Skulle ju vara bra för mitt skrivande och så + jag får en kurs men jag vet inte om jag vill/orkar.. Får se.
Nu ska jag äta massor och kanske fortsätta med nya Cosmon..?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar