19 september 2011

Jag har inte tråkigt, jag lovar..!


BARA FÖR ATT JAG VET ATT ALLA ÄR SÅÅ INTRESSERADE
 
Höger- eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: glad men trött
Favoritgodis: äter inte sånt men choklad
Är det nåt du absolut inte äter: lever, korv, räkor, inälvor...
Kläder just nu: farkkun, mörkblå skjorta, halsduk, strumpor
Musik just nu: itunes blandat alltmöjligt
Vad sa du senast: satan...
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: på 50-80 talet typ..
Sommarplaner: interraila genom Europa!!
Fisk eller badkruka: är det inte typ samma sak? men det beror på, simmar gärna med ligger lika gärna och steker mig i solen
Saft eller alkohol: saft är för sött så alkohol
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: soligt och varmt!!!
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: en boll som sällskap (kallar honom Wilson), tidningar att läsa och en flotte som jag sku kunna segla med..
Spelar du nåt instrument: nej. plinkar på lite piano och gitarr då och då, inte för att jag vet vad jag gör..
Morgon- eller nattmänniska: natt! har inget emot morgonen though
Sparare eller slösare: slösare. har aldrig sparat nånting annat än en 1€ som har en uggla på sig
Bästa film: harry potter (och massor tjejfilmer, actionfilmer osv.)
Tror på liv på andra planeter: hade besök från Mars igår så jo förstås?!
Kommer du ihåg din första kärlek: haha japp :D
Älskar du henne/honom fortfarande: nej.
Har du några homosexuella vänner: inga som har kommit ut ur skåpet.. o.O
Tror du på mirakel: tror inte det.. nej. tror lite på att bra saker händer för bra människor, det är ju logiskt
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: jo, man måste bara kunna kontrollera sig själv
Ser du dig själv som tolerant mot andra: jees
Ser du på kärleken som ett misstag: ?? vadå misstag?
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 16. nej kanske 1-3?
Bio eller promenad: båda, beroende på mitt humör
Är du kittlig: noup det känns bara obehagligt
Snarkar du? inte vad jag vet
Rädd för insekter? rädd-nej. äcklad-jo!
Äckligaste insekten: spindel (bara små) o freak-spindlar med långa ben..?
Största svaghet: har inga muskler, haha
Det här är jag bra på: språk, att läsa..?
Bästa bok? nicholas sparks, marian keyes m.fl. författares böcker
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? jag vill kunna höra människors tankar, absolut
Chips, morötter eller godis? minimorötter
Pizza eller hamburgare? ingendera.. men hamburgare om man måste välja
Skriver du dagbok? bloggar.. det är ju typ samma sak?
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? jaa tatueringar!! i nacken, bakom örat, på handleden typ..?
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) just nu? städigt som fan
Gungar du på stolen? nej, jag skulle bara falla
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? japp, det finns på min to do-list!
Vilken hand håller du gaffeln i ? vänster kanske.. ?
Är du rädd för blod? nej, det är bara coolt.. typ
Saltar du på maten? inte egentligen
Gillar du att sjunga? när jag är ensam, jo
Anser du att du är stark? hahahhaahhaaha nej.
Brukar du sola? jees, eller ligga i solen och inte bli brun..
Vad gör du om du får hicka? hickar och skrattar åt mig själv
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? både och, men inte så ofta
Har du en besatthet? hmm.. mjölk

1.Vad heter du? Nicole
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nicole den största
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? inga andra förnamn, höll på att heta Olga typ i andra namn, usch som tur fick jag ett bättre
4. Vilket stjärntecken är du? oxe
5. Vilken årgång är du? 1994
6. Var bor du? Finland
7. Bott utomlands? inte ännu ;)
8. Flyttat antal gånger? 1 gång. 500 meter
9. Var skulle du vilja bo? här eller i en liten mysig lägenhet i stan
10. Vilken skolklass? andra i gymnasiet..?
11. Vad vill du bli när du blir äldre? arkitekt (eller nånting sånt) eller nånting annat.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? 170-171, vet inte riktigt
2. Hur mycket väger du? 2 gram. åtminstone! har faktiskt ingen aning, brukar aldrig väga mig
3. Hårfärg och frisyr? blond, ganska kort hår
4. Ögonfärg? blå
5. Mest nöjd med? mitt betyg, oftast. min ögonfärg faktiskt..
6. Minst nöjd med? mitt hår när det lockar sig som det inte ska!!
7. Skostorlek? 38
8. Glasögon? linser
9. Piercingar/tatueringar? hål i öronen, 6 stycken. ett sjunde planerat. inga tatueringar ännu

FAVORITER
1. Filmer? det mesta
2. Låtar? jättelugnt, skrillex, party osv. lite alltmöjligt
3. Årstider? sommaren, våren, hösten då det ännu är varmt, vintern på julafton och nyår och då det inte finns snö
4. Mat/dryck? tortilla, caesarsallad, mammas specialitet ooh namnam. mjölk all the way
5. Djur? hundar
6. Färg? sån blå som himlen är på sommaren mitt uppe på himlen typ, inte så nära solen liksom..
7. Parfym? versace (minns inte vad den heter)
8. Tv-program? inte serier? det blir för lång lista. så hmm.. american idol?
9. Ämne i skolan? historia, matematik när jag förstår nånting, hälsokunskap, psykologi, modersmål osv.
10. Sysselsättning? att göra ingenting

KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? läderjacka (fejkläder)
2. Vad använder du just nu för skor? svarta converse in my
3. Favoritfärg på kläder? kanske svart. och grått. inte såndän "jag hatar livet så jag har svarta kläder"
4. Favoritmaterial på kläder? latex. nej, tyg. haha
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? OnePiece!!!
6. Favoritaffärer? allt där jag kan fynda sånt jag tycker om
7. Ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? vet inte, från 15€ uppåt..
8. Favoritmärke? märke-märke? hilfiger tror jag. diesel.. sånt
9. Vad har du för byxstorlek? vet inte, vad är byxstorlekar?
10. Vad har du för tröjstorlek? beror på tröjan

DITT RUM
1. Stort, litet eller mitt emellan? mitt emellan
2. Vilken färg på tapeterna? har inga tapeter
3. Vilka färger går rummet i i övrigt? svart, vitt, grått, rött, lite grönt
4. Favoritmöbel i rummet och varför? soffa eller säng.. sängen! varför? dum fråga.
5. Vad vill du ändra där inne? har en massa planer för mitt rum.. ;)
6. Vad har du där inne av följande:
a) tv? nej
b) video/dvd? nej
c) stereo? japp
d) telefon? hahahah trådtelefon. nej.
7. Vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? träd, gården, grannarnas hustak
8. Vad gör du oftast i ditt rum? läser tidningar, lyssnar på musik, ser på filmer, datar, sover
9. Vem förutom du brukar sova i din säng? ...
10. Favoritpryl i rummet? pryl? min matta.

BLANDAT
1. Vad heter din morfar? Christian
2. Vad har du i din:
a) jackficka just nu? min ipod
b) handväska just nu? massor onödigt, bl.a. solglasögon, pennor, böcker, örhängen..
3. Vad är du beroende av? mjölk
4. Vilket land kommer du ifrån? Finland. fast jag är delvis fransk ;)
5. Vilken sorts lypsyl använder du? vad i helvete är lypsyl?!??!
6. Vad tror du på? mig själv
7. Vilken religion tillhör du? ev. luth. not that i believe in god..
8. Vad köpte du senast? en tidning idag
9. Har du husdjur? nej :(
10. Vad bor du i? en iglo. eller ett hus?

GREJER
plånbok: vit
tandborste: ljusröd
smycken: ringar, armband
solglasögon: pilotisar all the way
underkläder: vita idag
nagellack: beror på humöret

3 kommentarer:

  1. o hej btw lypsyl e vet du sån dä.. huulirasva :D kom int på va de e på finlands-svenska! / din svenska tjej ;)

    SvaraRadera
  2. oj puppekanin :) bra att veta, tack för det!

    SvaraRadera