21 september 2011

Harry Potter-fan?

Kom på mig själv med att tänka: "10 points goes to gryffindor!" idag när jag hade haft rätt i något. Älskar man Potter så gör man det. Kom just hem från en några timmars shoppingrunda med Embla. Köpte en tröja, inte den som jag hade tänkt men en annan, skönare. Sätter in en bild i morgon på dagens med den. Bröt just min ohälsosam-mat-lakko genom att äta lite banankaka. Nu har jag dåligt samvete, måste äta ett äppel för att göra allt bra igen! Haha.
Idag hände en konstig grej. Jag fixade inte mitt hår på morgonen så när jag kommer till skolan är det första jag får höra nånting i stil med: "hej troll". Sedan dagens kommentar av Jenny: "ditt hår är helt knullrufsigt". That's what you get när man inte fixar håret, haha. Det får bli en läxa! Or not.. Klockan är förresten bara sju och det är redan mörkt ute.. Det betyder att vintern är på väg :(
Vi hade filmmötet idag också, och tydligen hör jag till dem som ska filmas på taket. Vilken suverän idé! Eller lite konstig.. Dessutom ska jag filmas i en gunga, så roligt. Om det regnar då blir jag sur. Det har kommit ett nytt avsnitt av Glee, såhär på tal om ingenting, så jag måste skynda mig att se färdigt season 2. Det är mina planer för resten av kvällen.!
söta Jenny idag efter skolan. fina färger på träden..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar