29 september 2011

"Ja ha hört att ni två e roliga klubben tisammans"

Så sa en viss person om mej och Ems. Haha, whataaa?! Mår lite illa just nu, vet inte varför. Åt säkert för mycket nötter hos Emma. Före det var jag och tränade, awesome som vanligt. Eftersom jag inte har något prov imorgon tar jag det riktigt lugnt idag, bara chillar och tittar på serier osv. Jätteskönt! Bestämde mig för att ändå gå på förberedande timmen imorgon, så skolan börjar halv 1 för min del. Före det har jag en hel del att göra och efter det likaså. Roligt!
inget provläsande idag, woopwoop!
normalt folk på McDonald's
en liten dagens, älskade blommiga byxorna-france, svart skjorta-carlings, läderrock + halsduk = mysigt
MTV Made---såå bra..
En liten grej här efter som jag tycker alla skulle kunna tänka på..
Stupid cancer. We all want a new car, a new phone. A person who has cancer only wants one thing... to survive. Put this on your blog in honor of someone who died of cancer, survived, or who is fighting against it now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar