16 september 2011

"Hon uppstod på den femte dagen..typ"

Jag har uppstått. Efter en vecka med bara skola och hemmahäng utan att göra nånting är jag äntligen lite social! Just nu är min status: @Emmas house. Sitter på hennes säng medan hon är i duschen. Sen ska vi väl börja fixa oss. Det är fest hos Ems idag, wohoo! Normal mängd människor påväg, alltså runt 70 personer. Dricker gör jag väl inte idag eftersom jag inte har drickor men det blir superkul ändå! Sätter säkert in lite bilder imorgon på dagens och på bilder från kvällen. Om ni vill komma hit är det bara att ringa och fråga, numret är +35812345678. Not. Hade lite tänkt festa i min EnBit men jag tror inte att Emma sku bli så glad, hehe. Nu orkar jag inte skriva mer för det blir bara en massa ord eftersom Ems sjunger och pratar så att jag inte kan koncentrera mig.. Haha, ha en bra fredag kväll folks!

En liten partylåt.. Just to get in the right mood!!

1 kommentar: