7 september 2011

Hot chocolate och Dag 7

Dag 7-något jag ångrar.
Kort sagt: Jag ångrar inget. Det finns förstås saker jag skulle kunna ångra, men eftersom jag har den inställningen att allt som händer kan lära mig något så ångrar jag inte mig egentligen. Jag skulle kunna ångra att jag hade på byxorna jag hade idag eftersom de höll på att falla hela dagen, men jag gör inte det för nu vet jag att jag ska ha bälte med dem. Jag skulle också kunna ångra att jag inte tränade idag, men jag kan lika bra göra det i morgon. Så, enligt mig är det onödigt att ångra sig. Fast man sku ha sagt något åt en vän och känna sig usel på grund av det så går det ju inte att ta tillbaka det. Säga förlåt och inte göra så igen är det ända man kan göra. Men det är bara min åsikt. En sak ångrar jag faktiskt kanske lite, men den saken håller jag för mig själv ;)
Varm kakao in my heart (Tänkte bara dela med mig)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar