28 september 2011

Filippaippa

Awesome dag!! Skrev fysikprovet på morgonen, räknade att jag åtminstone blev godkänd (kanske). Sen hade vi två timmar på oss att göra ingenting så vi for till födelsedagstjejen Linda. Vi åt lite kaka och sjöng för henne. Hennes hund är världens sötaste, den bara gled på golvet eftersom det är så halt och det var det roligaste jag har sett.
Halv ett hade vi en förberedande timme för samhällslära provet imorgon och efter det åkte jag och Fille iväg till entresse för lite JUFU (kinesisk,thai, sushi-buffet) och provläsande i biblioteket. Det blev inte så mycket läsande men.. Så förde Fille hem mig och jag bestämde mig för att ta en paus till klockan 6, sen ska jag läsa hela boken. Jobbigt.
Ännu här efter ett stort grattis till Linda för 17-års och 1-års dagen! Woopwoop!
Gr. I.F.K. nötter.. nu har jag sett allt

födelsedagstjejen!!!
sönder?
GOTT SOM FAAAN
sano p. sano i. sano s-s-i-s. PISSIS :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar