8 september 2011

Trött

Konstig dag.. Det hände inte något dåligt men jag var ändå konstigt irriterad hela dagen. När jag kom hem möttes jag av det dagliga huvudvärket och en massa negativa människor. Jobbigt!
Vi hade fotografering i skolan idag. Först tog vi klassfoto (ute) och det blev nu hur det blev. Råkade sitta på våt mossa, nice. Sen var det ensambild som gällde, det blev som det alltid blir. Skolfoton är menade att se hemska ut, det bara är så. Kompisfoto tog jag med 11 (?) skummisar. Det blev riktigt bra, vi gjorde inga miner eller så eftersom.. ja jag vet inte varför faktiskt. Men det blev ändå en bra bild som sagt så..
Jag borde säkert gå träna idag, det går en timme på Elixia som jag hade tänkt prova, men jag känner mig så nere och irriterad och allmänt bara trött att jag egentligen bara skulle kunna sova. Tror att jag gör det och satsar på joga i morgon i stället, länge sen jag var på joga sist..
Så, nu sätter jag snabbt in en dag 8 och sedan drar jag täcket över huvudet och sover bort denhär dåliga dagen, tack och hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar