15 september 2011

Min dröm

Min dröm förra natten var nånting ganska intressant.. Jag drömde att Petra gick i grani och vi åt i matsalen, men före vi åt sjöng hon. Om solen. Så åt vi, fiskbullar, usch. Petra tyckte inte om dem så hon satt en på min tallrik, jag kastade tillbaka den på henne (efter det är det lite flummigt, kanske det var ett litet fiskbullekrig?) och en lärare kom och sa: Petra, det är nog dags för solen att gå upp nu. Det betydde (vilket var självklart för alla i drömmen) att Petra skulle fortsätta sjunga. Hmm.. Konstig men jag vaknade på gott humör så tack för den Petra!
Kom dessutom just fram till två saker:
1. Criminal Minds är ganska hemskt och skrämmande.. Ändå tittar jag på det. Kanske just därför egentligen..?
2. Cry Baby är en riktigt dålig film men som tur ser Johnny Depp bra ut, det räddar hela filmen..!

1 kommentar:

  1. nämen de lugnt! om du fotar så kan ja ju sköta skrivande eller nåt?:)

    SvaraRadera