6 september 2011

"He's gonna get his ass kicked.." (+Dag 6)

Kom hem från Ems för en stund sen.. Det blev inget av att fara till konventen eftersom jag är pank. Skönt att bara vara hemma though. Hos Ems var det super mysigt som vanligt. Vi gjorde det vi alltid gör, drack TFC och låg på hennes gigantiska säng och såg på film. Det blev kick-ass idag eftersom jag inte sett den förut. Ganska rolig, alla dog tyvärr som inte borde ha men själva kick-ass (aka Aaron Johnson) är ju hur snygg som helst! Nu tänker jag fortsätta med Glee, är helt addicted.

Sätter in Dag 6 här också..! -Min första kärlek. Det blir kort eftersom jag ärligt sagt inte vet. Kanske nån grannpojke som liten eller nån i dagis.. Det blir inget bra svar tyvärr. Det jag kan säga är att jag älskar killar.. Haha nej jag älskar alla!!! woopwoop

the real deal!!!

ems <3 vattenkokare

dagens.. (what's up med våra poses?!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar