2 september 2011

Fredag kväll

Just nu väntar jag på att klockan blir 19:01 så att jag kan gå till bussen. Ska ner till centrum efter Sofia och Ella som kommer hit. Eftersom de inte känner till Esbo alls måste jag gå efter dem, haha. Ikväll ska vi alltså bara vara här, Axu, Theo och Lotta kommer också lite senare. Roligt att se dem igen, vi ses helt för sällan! Som Janu sa ändå: otroligt bra att jag har hållit så bra kontakt med dem efter resan till Frankrike.!
Dagen har varit bra, faktiskt helt super! Det var fint väder (obs! "var" alltså nu regnar det) och jag hade en massa energi hela dagen. Så for jag till Sello med Fille efter skolan, vi gick i butiker och konstigt nog blev jag trött helt plötsligt då jag skulle gå träna. Därför blev det en kort träning, bara lite springmatta och sånt.
Väntar massor på i morgon kväll, vad det händer då meddelar jag senare ;)
Nu måste jag iväg, later!
veckans nya inköp, helt awesome! köpte det på mitt och Assis hemliga ställe..

2 kommentarer:

  1. Hahahah de e int så hemligt nä ja vet var de e!

    SvaraRadera
  2. shit vem e du?!! :o hahahahhahahha

    SvaraRadera