23 september 2011

Känslan man får när himlen är blå och solen skiner

bilden är härifrån
Solen sken och det var blå himmel idag! Jag kom på varför jag varit så tråkig nu senaste tiden, jag har inte fått sol. Tog vara på dagens väder och väntade ute på en buss i en halv timme. Som vanligt var jag latast av alla på busshållplatsen och satt på bänken istället för att stå och vänta, haha. Men jag hade varit och tränat och det var skönare än nånsin av nån konstig orsak. Nu blev det mulet. Synd. Men det är ändå mörkt snart så det gör inget! Är på toppenhumör och det borde ju användas till att gå ut och festa hela natten men eftersom världen är full med mys-människor blir det andra planer. Jag ska till Janina med några av tjejerna och det blir väl nån slags filmkväll. Det samma gäller säkert för imorgon.. Helt skönt men det skulle gärna få hända nånting nytt. Vill ha äventyr!!!
En konstig sak som hände idag som inte hänt mig sen jag var i Frankrike på sommaren. Jag somnade i bussen. Det hände varje dag i Frankrike på grund av att det var så varmt och vi sov för lite på nätterna, men här hemma händer det aldrig. Antagligen var det för att jag hade massor varma kläder på mig som jag somnade. Hade på mig min huppare som har varit hos en viss person hur länge som helst, skönt att få använda den igen. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar