22 september 2011

Han är ju inte dum egentligen, han har bara otur när han tänker.

Dålig dag. Det har regnat och varit grått hela dagen. Mörkt dessutom! Alla timmar gick såå långsamt i skolan och maten var inte alls god. Jag orkade inte fara och träna på grund av vädret. Inte roligt. Men i morgon är det fredag, som tur! Vet tyvärr inte alls vad jag ska göra men nånting hittar jag väl på.
Jag funderade på en sak här idag.. Varför händer dåliga saker åt bra människor? Det borde finnas nånting som förbjuder sånt, det är så orättvist. Skulle kunna skriva hur mycket som helst om hur jobbigt allt är just nu men jag orkar inte, bloggen ska vara glad och positiv. Vilket den inte varit.. Hmm det får bli en ändring nu! Därför tänker jag börja med att drömma bort mig till sommaren och vårt lande. Soligt, varmt, havet och bara så jävla bra feeling. Skulle sitta bra just nu. Bara 8 månader tills det är sommar igen, wohoo!

Dagens. Min nya tröja, som inte syns så bra..
det hade varit en olycka nära Jorv idag, tänkte gå titta vad som hände men jag vågade inte, haha
vill ha sommar och jumpsuit och allt härligt!!!
en bild på mig och petra som jag hittade.. hon är sötast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar