11 september 2011

wohooo

Kom just hem från Petra, efter att ha väntat på bussen i en halvtimme nästan. Sätter in lite bilder från igår och på Petras "rättade" hår. Sen tänker jag titta på Glee. Saknar det ren sååå mycket! Haha okej nej men ändå.
En liten nyhet också: vi beställde just min OnePiece!! Skulle göra det för jätte länge sen redan men det fanns inga storlekar osv. Så nu gjorde vi det äntligen! Sätter in en bild på hurdan den är då jag får den ;) vilket är om typ en vecka eller mindre!!!
Woopwoop!
En extra grej också. Min facebook på den här datorn har fått fel. Det går inte att vara på chatten och någon annan sida samtidigt. Varje gång jag trycker på "account" hoppar den till en konstig sida dessutom. Sjukt irriterande och det bara hände idag helt plötsligt!

haha, cride var lite fjollig
Piidras sidecut som den SKA vara
gjorde en fläta fast det var svårt när typ halva huvudet är skalligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar