13 september 2011

FML

NEEEEEJ!!! Min onepiece har varit utanför min dörr idag, men ingen var hemma! Så nu fick jag inte den. Sitter här och gråter över hur hemsk hela situationen är. Fan säger jag bara. I morgon kommer gubbarna igen och försöker ge min älskade åt mig, antagligen igen mitt på dagen då ingen vettig människa är hemma! -.- Hoppas inte.
Dag 13 - vad jag helst av allt gör en ledig dag: I.N.G.E.T! Absolut inget. Med det menar jag inte att jag vill sitta stilla på min säng och stirra på väggen, mer att jag inte vill använda min hjärna för mycket. En shoppingtur, lite chill med vänner och några filmer är perfekt!
Läste också just lite ur min systers engelskabok, hon började med engelska det här året och jag läste den sista (och svåraste!!) texten i hennes bok. Den handlar om Alan, som bär hem en hjort i sin jacka och har den som husdjur. Den heter Ray. Bara om ni undrar vad barn lär sig i skolan nowadays..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar