25 september 2011

5 o'clock tea

Perfekt söndag. Vaknade 12 och åt morgonmål. Efter det satt jag ute på taket i solen en stund och tog sen en låång dusch. Sen fixade jag mig lite snabbt och så åkte vi iväg till kusinens 10-års kalas. På vägen in till stan plockade vi upp franska morbrorn och hans fru som skulle en sväng till Sverige. Hos kusinerna var det te klockan fem som gällde (tack vare deras brittiska pappa som hämtat sina traditioner hit). Vi började med några glas skumppa och sedan drack vi te och åt lite kaka osv. Roligt att träffa de kusinerna igen. Sen körde vi hem och jag försökte printa ut alla fysik papper från kursen. Det gick inte, förstås. Så nu tänker jag bara gå i duschen och sen tänker jag sova. Klockan 8. Elva timmars sömn vill jag i alla fall få, det är det bästa som finns! Så goodnight honeys, jag måste ladda för den kommande provveckan. Usch.
älska blå himmel och gröna träd!!
te och bröd. borde ha ett finare namn för dem, smörgåsar?
Pelle
här vill jag bo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar