2 september 2011

Dag 2 - Några saker hos en kille som attraherar mig

Jaha, vad attraherar mig i killar..? Killar attraherar mig haha räcker det som svar? Nej okej måste tänka.. För mig är det inte så att "jag tycker bara om blonda killar med stora ögon och viftande öron", det är mer så att när jag ser en kille vet jag om jag tycker han ser bra ut eller inte. Men vad jag föredrar är kanske killar som är längre än jag och killar som är "större" än jag (då menar jag främst att de inte är smalare än jag, haha). Dessutom händer det tyvärr oftast att jag faller för "badass" killar. Attityd, självsäkerhet osv attraherar mig och det är ofta kanske inte de bästa killarna, bad-boy killarna. Men what can you do, man får väl leva med det!
Några exempel på snygga, attraherande (roligt ord) killar:
Ed Westwick (aka Chuck Bass)


Chace Crawford

Ian Somerhalder

Glömde deras namn men oj så söta!

...och så vidare.

1 kommentar:

  1. "jag tycker bara om blonda killar med stora ögon och viftande öron" < ahhahahahahha ja döööööööööööör :DDDDDDDDDDDD

    SvaraRadera