4 september 2011

'Cause today I swear I'm not doing anything

Lördag kväll var helt sjukt lyckad! Borträknat några mindre missöden som t.ex. att jag nästan missade tåget och var arg som ett bi. Men efter att jag kom till stan gick allt hur bra som helst. Jag träffade Martina och gick med henne till Cantina West där vi träffade alla andra. Vi hade två bord bakom varandra men bestämde oss för att tränga ihop oss och sitta som packade sillar. Maten var god som vanligt och det blev en ganska högljudd kväll med några drinkar, lite sjungande och massor skratt!
Efter middagen tog vi en buss till Martina och fortsatte där med tortilla chips och chokladkaka. Sen väntade vi på en taxi i nästan en timme och så for Linda, Fille och jag till Grani med taxi, jag plockade upp mina föräldrar från en 50års fest och så kom jag hem.
Idag är jag tröttare än någonsin och tänker därför bara se på filmer hela dagen, har huset för mig själv eftersom alla for till lande. Senare åker jag en sväng till Emma tror jag.. :)
Bildbomb med bilder från igår
födelsedagstjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar