17 januari 2012

what a day!

Har haft en till skitbra dag med en till misslyckad morgon. Vaknade lite sent, hittade inga kläder, var helt övertrött och orkade inte gå till första timmen. Så jag började kvart före 10 (inofficiellt), slutade 11 och tog en buss till stan halv 12. Före det hann jag ha en presentation i geografin (som jag inte förstod nånting av) och boka en fotograf till gammeldansen. I bussen påväg till stan läste jag lite på min finskabok som ska vara läst i morgon och som jag ännu har över hundra sidor kvar av. Vet inte hur jag ska få den läst nu när jag dessutom ska göra finska presentationen om Chisu också. Men det får jag lösa senare..
Halv två gick vi på bio med Embla, 50/50 som jag berättade om tidigare. Den var riktigt bra tyckte jag, inte sådär otroligt mindblowingly bra, men ändå lite rolig och så. Efter bion shoppade vi lite, jag köpte två skjortor från Carlings för bara 21€! Reafynd, ni vet. I alla fall så gick vi lite omkring i butiker och kollade på skor och så men vi orkade inte bli i stan alltför länge så jag är hemma nu ren som tur. När jag kom hem väntade mitt H&M paket i köket, har inte provat klänningen ännu men hoppas att den ser okej ut.
Mamma laga just mat åt mig eftersom jag var helt utsvulten och nu sku jag egentligen helst gå i duschen och sen lägga mig i sängen med min nya Cosmo och sen sova jättelänge, men jag har tusen saker jag ska göra före jag sku hinna göra det så Cosmon får vänta till en annan dag.. Suck. Lite bilder från idag + på mina nya älsklingar (inte på Carlings skjortorna tyvärr, dem får ni se när jag har på dem) :
såhär såg jag ut idag :) (hade på mig en ny skjorta men fick ingen bild på den..)
hur kan man inte tycka om vintern när den ser ut såhär??

hittade dehär på H&M idag.. får jag fråga vad som händer i designernas huvuden? fast kanske de ser bra ut på nån..?
spännande...
bara finskan är klar ska jag belöna mig själv med att kolla igenom alla mina nya grejer..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar