26 januari 2012

tuffast i byn

Linnea och jag skolkar. Hur coola är inte vi?? Egentligen fick jag bara en "jag orkar inte med Mange"-känsla så jag valde att hoppa in i datasalen istället och söka skor och sånt på nätet. Hittade ett par skor som jag tror att blir mina efterfestskor. Nelly har typ de bästa skorna på nätet och jag hittade faktiskt ganska många snygga men de flesta har lite för många siffror på prislappen.. Här är de skorna jag tror att ska bli mina. Vad tycks? Själv tycker jag om att de är speciella men inte för speciella. Om ni förstår vad jag menar. Tänk er dem med en svart klänning och fint hår och allt. I like!
Klicka in er på http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/ och slösa lite av era sparpengar. Vad är det för idé att spara om man inte har nåt speciellt att spara till? Haha, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar