15 januari 2012

Ray Ban

Konstigt att vakna klockan ett och märka att hela huset är helt tyst och tomt. Har ingen aning vart hela min familj har tagit vägen, men jag klagar inte. Jag tänker njuta av tystnaden, se på Skins och försöka läsa klart min finskabok. Lite på hundra sidor kvar ännu..
En fråga. Om man har solglasögon som är jätte breda, så att de inte hålls på ordentligt, vet nån vad man kan göra åt saken? Går det att föra dem nånstans och få dem fixade? Jag har ingen aning, men mammas gamla Ray Ban's, som jag älskar, är just ganska breda och jag sku vilja kunna använda dem.

såhär ser de ut
såhär borde de se ut

1 kommentar:

  1. Jooo fö att dom har helt sjukt bra priser om man jämför me t.ex. move! O helt sjukt bra urval av timmar också:) sen kan vi allti träna tisammans me nå hot yoga, jag? hahahahha

    SvaraRadera