26 januari 2012

minimani / minimii

Köpte efterfestskor!!! Inte från Nelly, eftersom jag inte vet när jag sku ha fått dem + dehär var billigare. Visar dem när jag orkar. I alla fall så var jag i Sello med Linda och shoppade lite smått och gott till gammeldansen. Hon tog tåget till stan för att springa iväg på massage + manikyr och jag gick till Elixia för vad som visade sig vara världens tråkigaste zumbatimme (rättvist? jag vill också gå på massage). Fick inte ens varmt och höll bara på och gäspade. Så onödigt. Som tur är det ordentlig morgonträning som gäller imorgon, följt av gammeldansövning och sen dansande hela natten lång. Kommer att bli en bra fredag..! Nu ska jag rita en stad, leka med Minami (minimani) och hoppa i duschen. Laters
kalla mig konstig men jag tycker denhär reklamen är helt löjligt underhållande

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar