23 januari 2012

make yourself proud

Just nu är min fokus på att må bra. Jag måst faktiskt medge att jag lyckas ganska bra. Både psykiskt och fysiskt. Bodycombat-timmen var lite för hardcore för mig, men lika rolig ändå. Jag bara hoppade omkring och kände mig som värsta karate-kid eller nåt. Var helt slut efter timmen men drog mig ändå till punttisen för lite extra muskelträning. Det ända jag undrar med denhär träningen är att vad är det för idé att jag tränar som jag gör, när det bara får mig att bli hungrigare än jag vanligtvis är. Ni som känner mig vet att jag kan äta hur mycket som helst när som helst (inte av skolmaten), och nu känns det som om jag sku äta dubbelt upp. Hoppas bara all mat går till att bygga upp mina muskler istället för att sätta sig på fel ställen på kroppen, haha.
Just nu har jag världens bästa fiilis på G, nästan bättre än när jag festar. På väg hem stod jag på busshållplatsen och sjöng (Justin Bieber:Never say never...) och dansade omkring lite, hoppas ingen såg mig. Men jag tänker använda mitt positiva humör och min energi till att göra några hemma-workouts som jag snappade upp i nya Cosmon, städa mitt rum med musiken på högsta volym och till sist lugna ner mig med en varm dusch. I vilken ordning jag ska göra dethär vet jag inte, eftersom jag borde vara klar klockan 8 för att se på ANTM.. Kanske jag skippar städningen, haha. Måste sova länge inatt för att orka med min dag imorgon. Den kommer att vara full med program och jag kommer att komma hem först ganska sent på kvällen... Jobbigt. Men roligt. Hejdå, nu ska jag fortsätta med mitt!
Psst! (haha) Kolla denhär artikeln! Ytliga människor, och dumma. 

2 kommentarer:

  1. Dendä artikeln e pårikit skit dumm! Hu kan man va så enkel i huvve:DDD

    SvaraRadera
    Svar
    1. jaa de tänkte ja lite också!! int va vi såndäna för 2-3 år sen!!

      Radera