17 januari 2012

exhausted

Just nu känns det lite som att allt jag har att göra och allt som händer runtomkring mig är på gränsen till att bli för mycket. Genast då nånting händer, oberoende hur liten grej det är, håller jag på att bara börja gråta och vill lägga mig i sängen och sova i en vecka. Det kan vara allt från att jag inte vet hur jag ska få läst finskaboken till att jag inte får fast ett armband. Om nån undrar så beror dethär på att jag är så stressad just nu (vilket jag aldrig vanligtvis är) att jag inte har sovit ordentligt på många nätter och därför är helt slut. Jag tröstar mig med att det blir lättare efter gammeldansen, men är lite orolig över att det inte kommer att bli det. Nåja, sånt är livet. Måst bara försöka bita ihop och stå ut med dethär..

1 kommentar:

  1. Vilken underbar blogg du har .. :)

    Jag är med och tävlar om ett GRATIS PLAGG från GO ATTENTIONs webbshop, superenkelt så var med du också :)
    www.goattention.se

    Chaaoo !!

    SvaraRadera