1 januari 2012

krabba

Hur mitt nyår gick får ni tyvärr inte veta före imorgon eftersom jag antagligen inte är i skick att vara på datorn. Japp, dethär är ett tidsinställt inlägg. Kul va? Hoppas ni alla hade ett bra nyår och att ni mår någotlunda bra idag. Eftersom jag inte har nånting att tillägga får ni ta del av mitt problem. Jag har som jag tidigare nämnt, en liten svart klänning som gammeldans efterfestklänning. Min stora fråga är då; vilken färg, och hurdana, skor ska jag ha med min svarta klänning??? Mina alternativ är:
beigea skor (har faktiskt såna)
svarta med hög "skaft" (bra för jag sku kunna ha dem ute också, det är ändå i februari jag ska ha dem)
röda
blåa
gröna
svarta pumps
Så, vad tycker ni? Jag behöver er hjälp så snälla kommentera!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar