11 januari 2012

what can I say?

Håller på att få fnatt. Eller nånting liknande. Har nu två gånger gjort samma fel, skrivit ett långt blogginlägg på iPaden bara för att upptäcka att det försvinner genast. Men första gången är alltid i misstag, andra gången man gör samma fel är åtminstone för mig bara för att jag ger saker en till chans, tredje gången är bara dumhet. Så let's make sure att det inte blir en tredje gång..!
Men om idag. Jag har inte haft tid att blogga alls, inte ens ett litet inlägg utan bilder mitt på dagen. Vaknade 8 (efter att ha sovit 10 timmar!), fixade mig i lugn och ro, hann t.o.m. ta med mig lunch (alla som känner mig vet att jag inte älskar skolans mat så mycket som alla andra tycks göra..) och tog mig till skolan till 10. Hade franska genast på morgonen och det var roligare än vanligt, inte bara massor tråkigt som det oftast är. Efter franskan var det finska, historia och gammeldans. På gammeldansen måste vi öva på att dansa vals eftersom ingen kunde det, och självklart dansar jag vals like a baws! Eller mina kavaljerer gör det iaf..
I vilket fall som helst så tog jag tåget till stan efter skolan, gick till Akademen med Embla, köpte en kalender efter att ha bläddrat igenom alla kalendrar minst två gånger och till sist åkte vi hem efter ett snabbt cafébesök. Hemma åt vi middag, pratade om skräckfilmer och nu efter att Embla for hem tänker jag fixa min kalender lite, läsa franska BIBA-tidningen som jag lånade, gå i duschen och gå sova senast halv 10. Sätter snart in en bild på min nya älskling och några egopics från idag.. Nånting att se fram emot, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar