18 januari 2012

late night show

Klockan går helt för snabbt. Jag har gjort massor idag men ändå inget. Borde få min finskabok läst men istället sitter jag här och talar i telefon med tusen olika människor och planerar veckoslutet och morgondagen. Är lite stressad på grund av min pengasituation som kort sagt inte är så bra just nu. Borde ha pengar för en musikal som vi ska på på söndag men jag köpte i misstag lite kläder igår, som ni säkert vet. I allafall så gick presentationen idag helt bra och infokvällen likaså. Babblade bara på om nånting och hoppades att det lät smart. Nu är jag helt dödstrött och njuter av mina sista chokladbitar före gammeldansen, nam!
två egopics med min nya skjorta

Fick ett kort av Petra idag, från Zanzibar, och jag är avundsjuk! Men det var ändå inte grejen med kortet. Det jag tycker mest om med att få kort av vänner man inte hinner se så ofta, är när det står såhär på dem: "Saknar dej massor, massor pussar o kramar!" Då bara blir jag helt; oj vad jag saknar den tjejen..!

2 kommentarer: