10 januari 2012

story of my life

Kom hem från restaurangen för snart två timmar sen. Nu sitter jag på min säng och är arg som ett bi. Mitt fina humör som jag hade efter vår superhärliga fyratimmars lunch med gossip, prat om killar och allt annat förstördes när jag kom hem och fick ett meddelande som innebar att jag nu har brutit mot ett av mina (hemligare) nyårslöften. Ett av de viktigare. Vad det är behöver vi inte gå in på men jag kan säga så mycket att tankarna i mitt huvud sku se ut såhär i en serietidning: "%¤""€£}\@£`?`&"¤##". Svordomar alltså, haha. Som tur har jag Assi och Emma (och Embla) som är sura med mig så det känns lite bättre. Om ni frågar mig finns det inget jag vet som är värre än att vara arg på mig själv. För till skillnad från när jag är arg på andra, går det att jag är sur på mig själv inte över så snabbt. Men fast det är svårt i denhär situationen tänker jag göra som jag lovat mig själv att göra och tänka: "det är 2012, så just say fuck it and get over it". Så nu ska jag se på Skins och gå vidare i livet och glömma denhär lilla negativa grejen. Assi, Emma och Embla: ni är bäst..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar