10 januari 2012

trötter

Godnatt på er! Idag ska jag gå tidigt och sova så jag inte mår som jag gjorde då jag vaknade idag. Kändes som om jag sku ha haft tusen graders feber och huvudet vägde tvåhundra kilo. Men jag har mina planer för imorgon färdiga så jag kommer att ha en superbra dag har jag bestämt. Skolan börjar först 10 tiden men slutar fyra, efter det ska jag till stan och kanske till Prakticum för att hälsa på Embla och hämta hem henne via Akademen. Just nu känns det som om jag inte kan leva före jag får en ny kalender, min är så råddig. Kontrollfreak här hej! Så imorgon ska jag köpa en riktigt fin en, med mycket anteckningsplats så jag kan skriva om allt och inget i den. Dessutom vill jag ha en ny penna! Det ska bli som en personligare version av bloggen, kind of. Borde säkert skaffa en sån med lås som man hade som liten, det var ju behändigt. Nej men nu ska jag sova!

2 kommentarer: