4 januari 2012

innan jag kände dig

Sitter och lyssnar på Melissa Horn, tar det lugnt och laddar för ikväll. Satt just andra seasonen av Skins på datorn så snart kan jag se på det också. Har lite problem med vad jag borde ha på mig på yogan idag, är rädd att det blir för varmt med de kläderna jag hade tänkt ha men kanske det inte gör nånting? Hot yoga ska ju vara varmt, haha. För er som inte vet vad det är så är hot yoga som vanlig yoga, bara att det är i ett över 30 grader varmt rum. Så jag låtsas att jag är på en strand nånstans och tränar lite. Om ni frågar mig finns det inget värre än det vädret som just nu råder utanför. Snö kan jag tåla, men när det regnar och är snö.. Usch. Nu ska jag hoppa i duschen och klockan fem ska jag iväg till Ems, later


HC yoga, haha


en sånhär hämta pappa hem igår. cool! för er som inte förstår, det är en datormus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar