2 januari 2012

surprise me

Mina senaste dagar i bilder:
kvällens outfit (skjorta+byxor-Carlings, halsband-Etam, bandeau-Helenas)
flirtade med Ronja ;)
kvällen började hos Helena med några fina tjejer, tortillas, dans, dricka och skratt
glada tjejer
några till söta tjejer (Janu var också med oss, och Filippa i början)
haha "sano p. sano i. sano s s i s. pissis"??? vi måste bara..
sen måste vi vara vanliga också för att inte ge fel bild av oss..
kännissä olet ääliö reklamerna finns på busshållplatser igen, (Y)
kvällen fortsatte hos Lina med dehär vackra töserna och lite spelande
från runt klockan 22 framåt tillbringades tiden hos Abbe i kyrkslätt med mer dansande än nånsin, mycket skratt och trevliga människor
vid midnatt gick vi alla ut i snövädret och sköt raketer (jag blev dessutom träffad av en raket och fick flashbacks från när jag var liten och en raket föll och flög på mig. min nya haalare gick sönder då..), kramades, pussades och några killar bar in mig för att visa hur stora och starka de är.
på väg till McD (i solsken!!!) för att träffa Ass och Ems för lite darra-mat. fast jag hade kallt, var trött och inte mådde så värst bra var jag glad över ett lyckat nyår. tack alla som var där!
hemma med Embla dagen efter
vi kastade bara snabbt ihop lite ingredienser och gjorde pasta med tonfisksås, mums!
idag, äntligen ser det ut som vinter ute!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar